Sevilay_Burak evet benim adetimden bir hafta geçmişti ben hamile olduğumu öğrenmiştim testte pozitif gösteriyordu. Hastaneye gittim ultrasondan doktor baktığında keseyi göremedi büyük ihtimal geç döllenmedir dedi ve daha sonra 10 gün sonra gittiğimde keseyi görmüştüm😊darısı size 🤲