Sevilay_Burak 4hafta6 günlük hamileyim bu gün doktora gittgmde gebelik var ama kese görünmüyor dedi böyle bir seyle karşılaşanlar oldu mu arkadaşlar acil!!
ylzzz Sevilay_Burak 4 hafta 4 günlükken kanamam olunca gittim görünmedi 5 hafta 3 günlükken falan göründü. Alttan bakarsa daha erken görünür
Ysssm Sevilay_Burak canım sıkma canını benimde öyle olduu :) test yaptım 547 cıktı 5şnci haftaya girdiğimde gel dedi gittim gördük 8 dede kalp atışlarını duydum rabbim sanada yaşatır korkma hiç çok küçük bebegin 😚
Sevilay_Burak 2prenses1prensannesii kaçıncı haftda belli olur bu günden beri çok tedirgınım dış gebelık konusunda
Ebruas Bende 4 haftalıkken gitmiştim doktorum kese görünmez ama yinede bir bakalım demişti keseyi görmüştük fakat üzerne basa basa görünecegini düşünmedim demişti. henüz çok küçük o yüzden acele etmeyin
Sevilay_Burak ylzzz bu gün alttan baktı sadece rahim duvarların kalınlaşmış bu güzel bişey gebeliğin başladığını gösterir dedi ama bilmiyorum
Zeyzey77 Benim 5+4 te bile çok zor göründü kese 7 haftaya kadar kalp atışı ise 8-9 haftaya kadar duyuluyor.
Sevilay_Burak İnsallah öyledır dış gebelık olmasından cok korktum doktorum yarın bi daha çağırdı insallah yarın görünür
Zeyzey77 Sevilay_Burak hayır canım değildir sakin müdahale ettirme görünür o gerekirse 10 gün sonra başka doktora git ertesi gün çağırması bile hata sana haftaya gel demesi lazım
Cgdmkrkmz Olabilir geç görünebilir benim doktorum Sadece kan testi yapmıştı keseye bakmak istemedi çünkü gözükmeyebilir boşuna strese girmemiş olursun dedi. Sanırım kalp atışı da geç gözüktü ama korkma acele etme hepsinin zamanı var zamanında olmuyorsa bile bekle derim düşünerek hiç yorma kendini 😊
Zeyzey77 Sevilay_Burak kese oluşmuştur zaten canım sadece çok çok küçük olduğu için görünmez. Benim 5+4 te bile çok zor göründü. Bence sen yarın gitme beni dinle . Stres yapma boşa en az 1 hafta bekle hatta 10 gün bekle
Sunshine1 Sevilay_Burak Merhaba! Benimde bir gün görünmedi ertesi gün göründü kese 1 günde oluşabiliyor ama sık gidemeyecekseniz doktora bir kaç gün bekleyip gitmek daha kesin sonuç olur tabi sabredebilirseniz