Selinsu canım bende 27+2 yim ve 9 kilo almışım 🤭 gündüz pek bişey yemiyorum kahvaltı bir kere ara öğün oda meyve oluyo bide akşam yemeği ama akşam yemkten sonra çay yanında bişeyler sonra meyve sonra süt yada soda derken yatana kadar ağzım boş kalmıyo sanırım bu yüZdn biraz fazla kilo aldım akşam yemelerini azaltmam lazım bu gidişle sonum kötü 😅