Selinsu canim canim bir sürü kilo postu var,simdi hiç kilo almayan da var cok alan da . Bu konuda boy kilo dengesi onemli kuzum,bir de doğumu etkiliyor diye her doktor kiloya tepkili. Ben zira cok takintiliydim ama şu nu fark ettim ki dengeli beslenmek onemli. Sen dengeli beslenmedigin icin mi kilo aldığını düşünüyorsun yoksa gebeliğin mecburiyetinden mi kilo aldınız? Ben 31+3 8 kilo aldim boyum 167 77 ile basladi hamileliğim.