Akademisyenanne SenemEymen bebegi daha 3 gun once gorduk. Makat gelis pozisyonundaydi. Gayet saglikli dedi doktor. Erken dogum olacagini sanmiyorum pek. Rahim uzunlugu falan iyiydi. Zaten bebek de dogum pozisyonunda degil. İnsan yine de korkuyor
SenemEymen Akademisyenanne evet canm insan korkuyor birsey olcak diye 2 hafta once hemen hemen ayni durumlari yasadim ben dogum sancisi devildi ama korkmustum lekelenmelerim olmustu rahim agzida yumusamisti bnm hemen 2 doz ciger gelistirici vuruldu ama dogumluk degildi
Deletedmom029 Akademisyenanne 1 bardak su ve 1 bardak ılık süt iç ayaklarını kaldırıp uzan baktin geçmiyor doktorunu ara. Bana doktorum öyle söylemişti geçmeyince gelin demişti. Umarım yalancı sancidir geçmiş olsun
Mucize_istiyorum22 Akademisyenanne karninin sertlesmesi kasilma canim karnini sanki iki duvar arasi skstiyorlar gibi oluyor dimi🤗 bnm 34 te oluyordu 10 gun sonra dogurdum
Akademisyenanne Mucize_istiyorum22 doktorum takip edelim dedi. Kongredeymis🤦🏻♀️ Gecmezse acile gelin dedi
Kucugum51 Akademisyenanne canım yalancı sanco bunlar 30+6 yız dun sordum doktoruma yalancı sancı oldugunu ve bebegın kendine doguma hazırlamaya başladığını söyledi o yuzden sorun yapma bu aylarda normalmiş
Akademisyenanne SenemEymen anladim canim doktorum da hastanede degilmis :/ cok sukur akintimda bir degisiklik yok. Bu sabah kan ve idrar vermistim saglik ocagina. Yarina cikar. Gecmezse acile gidecegim.