Akademisyenanne aynı sikayetleri yaşadığımda erken doğum riskim vardı bebeğim kafasını rahim ağzına dayamıştı, nst de sancılarım cikti ve erken doğum riskim vardi ilaçlarla durduruldu. Doktorum taburcu ederken özellikle uyardı adet ağrısı gibi ağrı, düzenli şekilde olan gelen sancı ve kasılma olursa mutlaka arıyorsun diye. Bence hemen doktorunuzla iletişime geçin.