Yagmur2020 canım benim gittik bugün herhangi bi yardim yok annelik hakkı diye birşey var sadece dedi. Kaymakamlığa belediyeye vs gidin dediler ama ordan birisi üzerinizde araç ruhsatı vs var ise destek alamazsınız dedi. Bizim için sağlık sigortası yeterli kuzum ama sende bizzat gidip görüş istersen.