aslimutlu1 canım benim neden yanlış anlıyım:) Ama sen beni yanlış anladın eşim taksici değil sadece arabası takside yani plaka bile değil araç bizim oda şöforde. Oradan bize aylık maksimum 600 700 tl gibi birşey geliyor. Çok şükür geçimimizi sağlamaya yetiyor şimdilik. Ben sadece kendim ve bebeğim için sağlık ve maaş gibi bi ödeme alabilir miyim diye merak ettim. Sonuçta kendim çalışmak istemiyor değilim. İşyerleri kabul etmiyor. 😊