cagla34 Momof2child O haftalarda gogus uclari koyulasiyor ve cok hassas oluyo İlerleyen zamanlarda uyku halsizlik başlar Ama kimisi aşırı belirti yaşarken kimisi hic yasamazmis cnm 🙄
Melike37 cagla34 kuzum adeten başlatılıyor adeten başlayınca benım 5+1 ama yumurtlamaya göre 4 işte doktorlar yumurtlamayı baz almıyorlar kuzum değerin kaç ?
cagla34 Melike37 2000 ustundeydi kese gozuktu Pazartesi 1056 ydi en son Çarşamba 2000 gecince kese gozukur dedi dun keseye bakti 4+2 dedi sekreterine ama son regl tarihim 19 eylül 😑
Momof2child cagla34 hayir canim usm de kucuk gozukmesindedir.mesela ben kan verdm kandan anladm ki Gec dollenme 5gun gecmesne ragmne 480 di kanda o yuzden
Momof2child Deniz_1987 evet Canim Aslnda oylede Usmde GEBELIK KESESINI USTTEN GOREMEDI ALTTAN MUAYINE ILE GORDU ANCA BENDE O YUZDEN 2VEYA 3 HAFTALIK DEDI ADETE GORE 5 E GECMEM LAZMDI
cagla34 Deniz_1987 aynen ama keseye bakti 3mm dedi sekreteri ne 4+2 yaz dedi Normalde son reglim 19 eylul
Momof2child Deniz_1987 oyle yapicam Zaten hic begnemedm o doktoru ZATEN 1 KEZ RISKLI GEBELIYIM OLMUS KENDIMI RISKE ATMAMAM KAYNANA YUZUNDEN
Melike37 cagla34 bende adet günü erken gebelik testı yaptım silikti adeten bi gün sonra yanı 26 sında kan verdım 91.95 çıktı 28 ınde 291.68 çıktı dün yanı 30 unda 459.4 çıktı adete 12 gun kala yumurtlamayı buldum
ozgnur cagla34 canım benimde pazartesi bakıldı regli tarihine göre 5+1 olmam lazım ama ultrasonda 4+3 cıktı doktora sorduğumda boşver sen onu şuan çok iyi dedi o yüzden bende fazla sorgulamadım ama benimde kafam karışık biraz
cagla34 ozgnur bilmiyorum bizim hesapla onlarin farklimi cozemedim Banada suanlk sknti yok dedi 2 3 Hafta sonra gel kalp atisini duyalim dedi
cagla34 Momof2child normalde bizim hesaplanamjza gore 4+5 sin ama onlara gore 3 haftalk demekki Biz yanlis bakiyoruz olaya 🤣 Saglikla gelir insallah hepimizin bebisleri
ozgnur cagla34 bence onlar kesenin boyutunu ölçtüğü için farklı çıkıyor bebek olunca değişebilir bana son adetimide sormadı kesenin haftasını söyledi