Momof2child Kizlar 3haftalik hamileyim h8cbir belirti yok.gogus haric adet gecmese hamile oldgmu anlamazdm
ZAsk Momof2child Hayırlı olsun. 3.hafta çok erken. Bir de her hamilelik değişik. İlk oğlumda hiç bulantım vs yoktu. Şu an ikimci oğluma hamileyim ilk 4 ay zehir oldu herşey. Kaygılanmayın keseyi görmüşsünüz.
Deniz_1987 Momof2child ilk haftalarda mide bulantısından ve halsizlikten başka bişi anlaşılmıo canım kendini buyüzden strese sokma ve 3 aya yakında anlamazsın bende senin gibi düşünmüştüm🙊 buarada gözünüzaydın🤗
Nazli_bebegim Momof2child benimde 6 haftalık olana kadar hiç bir belirtim yoktu şimdi artık yavaş yavaş kasık ağrılarım başladı
Momof2child Melike37 cok saol canim evet Usm bile girdm Sag tarafda bir bebis gorduler DARISI ISDEYEN HERKESE GEC DOLLENME ADETLE TUTMUYOR
Momof2child Melike37 tebrikler kuzum pazartesi 480 di ondan 2gun once 82.dunde usm girdm sag tarafda bebek kesesi gorldu alttan muayinr ile fakat belirtim yok
Melike37 Momof2child bende adet olmadan 2 gun önce ovulasyon yaptım koyu cıktı ayın 25 adetimdi erken gebelik yaptım silik çizgi gördüm 26 sında kan verdim 91.95 çıktı 28 inde tekrarldım 291.68 çıktı 30 u yanı dünde verdım 459.4 çıktı bendede belirti yok kuzum bide benımde haftam uymuycak gıbı cunku yumurtlamayı gec bulmuştum adeten 12 gun önceydı
Melike37 Momof2child benım adete göre 5+1 de yumurtlamay göre 4 😊 doktora gıtmedım kan verıyorum doktora sadece sonuç göstermiştim güzel dedi
Momof2child Melike37 cok sukur canim ne zaman dan beri deniyorsun?Doktorumu beyenmedm ben Hic sevmedm degisecem INSALLAH KAYINVALIDE ZORU ILE GITTIM KENDI HALASI DIYE BISEYDE BILMIYOR ESKI DOKTORUMA GIDICEM INSALLAH
cagla34 Melike37 Canm benmde dun kontrolde kese gozuktu 4+2 Dedi fakat son regl tarihime göre 5 yada 5 bucuk haftalik felan Kafam karıştı 4+2 derken Yumurtlamadan mi baslatior doktorlar acaba
Melike37 Momof2child kuzum ben aslında kurtaj oldum sonra ara verdım ağustosta kımyasal yasadım önümüzdeki ay için ovulasyon sıparişi vermiştim merak ettım bu ay 1 tane denıyım dedım yumurtlamayı buldum dırek dedim nasip bu ayaymış demeki
Momof2child Melike37 aynen bende 9ay once kurtaj oldm 5aydir deniyoruz ALLAH INSALLAH COCUKLARMIZI BIZE BAGISLAR
Melike37 Momof2child inşallah kuzum ya bakalım hafta sonu gene kan vermeyı dusunuyorum bana verme dediler ama 2. Kanda 3 kat artı dünkü yani 2 kanda 1 katı bıraz geçti %60 artıyor da işte tedirginlik var kötü şeyler yaşayınca
Melike37 cagla34 kuzum adeten başlatılıyor adeten başlayınca benım 5+1 ama yumurtlamaya göre 4 işte doktorlar yumurtlamayı baz almıyorlar kuzum değerin kaç ?
Momof2child cagla34 hayir canim usm de kucuk gozukmesindedir.mesela ben kan verdm kandan anladm ki Gec dollenme 5gun gecmesne ragmne 480 di kanda o yuzden