Tubmavi haticeebade sadece derini sevdim. Tüm çocukların adı aynı oluyor Lina Mira Asel Aren alin bunları hiç beğenmiyorum artık. Zümra da çok konuluyor.
Afro-dit haticeebade ilk kızımin adı Asel ikinci kızıma hamileyim Erva koyacaktim ama defne isminden vazgeçemedim gittim künyesine defne yazdırdım defne olacak inşallah 🥰
Afro-dit Deletedmom2224 bence çok güzel bir isim cennetteki bal ırmağı bal demek Muhammed süresinde geçiyor