Kbrbydkk haticeebade eski olabilir ama bence hem çok fazla yok hemde naif. Tabi içe sinmesi de önemli😊
ilknurr34 haticeebade defne ipek güZel duruyoo Bnde Zeynep ada ile zeynep mina arasında kaldım banada fikir verin 😊
Didemlii haticeebade benim kızımın adıda ipek Olcak inşallah bana da herkes eski isim diyo ama ben eski seviyorum🤭çok naif ve asla eskimeyecek Bi isim
Deletedmom2224 haticeebade Defne yada Derin 🍀 Allah aşkına artık asel koymayın okula başlayınca 2017den itibaren bütün bebeklerin nerdeyse adı asel ve açıkçası hiç de güzel bir isim değil
Afro-dit Deletedmom2224 bence çok güzel bir isim cennetteki bal ırmağı bal demek Muhammed süresinde geçiyor