DiplomaliEvHanimi insallah canım ya allah gönlüne göre versin umarım sağlıklı bi şekilde tekrar nasip olur ben daha erken diyordum ama evleneli 1 sene olacak kasım da artık zamanı geldi olsun istiyorum da bakalım ne olacak ya bi de gurbet de yim tek basına olunca da insan çok deniyor bende pekmez ceviz fıstık keci boynzu hepsini kullandım doktor regenesis verdi onuda içiyorum bakalım ne olacak