_Honeybee_ Sol kasığımda kalp atışı gibi arada pıt pıt diye atıyor 😅 başına gelen var mı acaba? Bu arada adetime 1 hafta kaldı bende gebelik bekleyenlerdenim☺️
ZAsk _Honeybee_ Bunun için çok erken. Hamile iseniz su damlası kadar henüz. Değilseniz bazen psikolojik olabiliyor. Umarım güzel haberler alırsınız.
hilobero Ya aynı belirti bende de var adetime 10 gün var bugün test yaptım silik çizgi bile çıkmadı😂 Değişik bi akıntım var ve göğüslerim aşırı şiş inşallah güzel haberler alırız ❤️
Bensucldr hilobero canım benim de akıntı , acıyan şiş göğüsler ve gelmeyen regly ağrısı ile başladı herşey . Hemen kan testi pozitif 💁🏻♀️ Reglyn 3-4 gün geciktiyse hemen kan testi yaptır derim 😇
Snszasla DiplomaliEvHanimi benim de gelecek adet tarihim 13 kasım canım bende merak ediyorum bunu Eylül de düşük yaşamıştım
DiplomaliEvHanimi Snszasla Benimde Nisan ayında kürtajım var canim. Acaba yerlesmemi ilkkez coook erkn oldu adeti 1kbul edersek 18.gun Çünkü ilk gebeliğinde de adet biter bitmez kalmışım
Snszasla DiplomaliEvHanimi psikolojik olabilir mi diye de düşünmüyor değilim ya 😖 çünkü bu arlar acayip takıyorum kafama yok yumurtlama acaba oldu mu tuttumu resmen düşük yaşamama etkiledi sanırsam 😔adet zamanı gelse kesle anlardık 3 gün önce filan acaba mi diye test de yaptım negatifti
Snszasla DiplomaliEvHanimi olabileceğini düşünüyorsan lekelenmede olmuş olabilir belki canım tutunma lekesidir belkide
DiplomaliEvHanimi Snszasla bence lekelenmen falan yoksa adetin 1hafta geçmesini kesin bekle gecen ay 18gun gecikmeyle adet oldum kollarim delik desik oldu
DiplomaliEvHanimi Snszasla insallah ya yatiyom surekli o yuzden Leke uzerinden kac gun sonra belli olurki
Snszasla DiplomaliEvHanimi ben ilk öğrendiğimde adet 15 gün geçince lekelenme yaşamıştım Test ile öğrenmiştim ama senin lekelenme hemen olmuş canım en iyisi sende adeti bekle en azından şüphe olmaz ben zaten bi yanım var desene bi yanım da yok diyor zaten adet geçene kadar sanmam ki olsun 😏 yinede şüphen varsa bi test yap daha rahat edersin psikolojik olarak
DiplomaliEvHanimi Snszasla yani baktim devam ediyo doktora gidecem baktim kesildi adeti bekleyecem ya daha 14gun var 🥺😮
Snszasla DiplomaliEvHanimi çok yorucu ya sende öyle hissediyormusun var mi yok mu diye düşünmek beni benden alıyor uykuya dalana kadar bile aklımdan bin tane şey geçiyor 😞
DiplomaliEvHanimi Snszasla aynen öyle canım aslında ben düşünmüyordum takmıyordum bundan önceki ay 18 gün geciktim yeniden aklıma geldi şimdi de daha adete 15 Gün varken leke geldi. Ne kadar düşünmeyelim desekte bir olay oluyor başa dönüyoruz