Hikayem1 ben stok yapmıştım kullanıyorum da bir yandan birini çekerken diğeri paketin dışında kalıyor geri koyuyorsun olmuyor yapışkan bozuluyor derken kuruyor bitsin de almam bi daha zaten artık eskisi kadar saf değil mühendisinoğlu yıldızlar listesinden çıkardı