Hikayem1 Unı baby ıslak mendil alan var mı erkenden,yada ben bu markayı aldım ama kurudu diyen? Sizce kurur mu?
Efuchama Hikayem1 Selay doğru söylüyor içeriği değişmiş alerjen maddeler var ben yüzümü bile silemiyorum yeni doğan mendiliyle yakıyor ama kurumuyor alınabilir carrefour yeni doğan çok güzel bence
minikmelegim_ Dun gece aldim 18li. Indirimdeydi 140tan 100e dusmustu. Hic acmayacagim burada sormustum kurumaz demislerdi. Doguma 5 ay var :)
Hikayem1 minikmelegim_ benımde 5 aya yakın doğum😂 4.5 aylığım şu an bende aldım ama 24 lü 115 trendyoldan daha uyguna gelmiş sana göre inşallah sorunsuz kullanırım ya açılmadığı sürece kurumaz diyorlar kimide kurur diyor kafam karıştı ama aldım 😂
UmudumOldun Hikayem1 ben unibaby almıştım çok iyi bir indirim yakalamıştim . 32 adet falan almıştım . İnşallah kurumaz 😅
Hikayem1 UmudumOldun bende 24 lü aldım 115 tl ındırımdeydi bana güzel geldi fiyat aldım bide unıbaby al diyen çok oldu içeriği değişti mi gerçekten bilemem
minikmelegim_ Hikayem1 iyi yapmissin ama keske paylassaydin yaa ne kadar uygun almissin. Paket hangi renk? Sarı mı? Yenidogan mi yaziyor uzerinde
UmudumOldun Hikayem1 benim aldığım 3 ay falan olmuştur . Ama şu aralar içeriği değişmiş diyen çok var bilemiyorum arastirmadim
Hikayem1 <a href="https://hizliresim.com/DOAAN1"><img src="https://i.hizliresim.com/DOAAN1.jpg"></a> Deterjan olarakta bunu önerdiler dışarda 40 tl trendyolda 30 tl iki paket aldım birini vakumlu kaba boşalttım🥳 Trendyol candır prima bez ve ıslak mendillerimi bekliyorum şimdi ve bunlar ilk alışverişim kızlar 💓
Glybskl Hikayem1 ablam uni babyden sleepye geçti canım çok memnun ondan da pamuk gibi yumuşacıkmış onu da gözden geçir derim bezi de sleepy kullanıyor
Minikmucizem_ Hikayem1 bebek icin degilde kendim icin almistim cok islak degil zaten ve erkenden kuruyo ben hic begenmedim