ozgnur Deletedmom0083 sanırım herkese göre değişiyor canım şuan 5+4 haftalığız kesemiz güzel çok şükür doktorumuz 2 hafta sonraya çağırdı ama dayanamazsan haftaya gel dedi 6dan sonra gözüküyordur muhtemelen
Deletedmom0083 ozgnur @hndgkct @Oznurrb @gulhannsymn @GizemBeidokhti @AylinKadir kızlar inşallah kavun karpuz olduğu günleri de görürüz bebişlerimizin 🥰😘😘
Deletedmom0083 DiplomaliEvHanimi bence bir test yaptır sen çünkü bende peçeteye silerken geldi silik silik toplasan bir damla eder ve kırmızıydı sonra bir daha gelmedi hiç. Herkeste farklı olabilir o yüzden test yap emin ol
Ecrinbzkrt Deletedmom0083 evet heycanlı biraz tedırgın tabı ılk gebelıgım boştu cunku tabı olumsuz dusunmek ıstemıyorum allah tekrar yasatmasın bakalım haftaya kesenın ıcınde oldugunu gorsem yetıcek bana
eminee0707 Deletedmom0083 Biz kahve çekirdeğiyiz 🙈 6+1 ama daha kalp atışını duymadık bebeğide göremedik 😔
Ecrinbzkrt eminee0707 cnm gec döllenme olabılır sıkma canını 9 haftaya kadar hem gorur hem kalp atısını duyarsın🤲🏻
eminee0707 Ecrinbzkrt inşallah 🙏🏼 pazartesi gittiğimde kese küçüktü dün tekrar gittik kahve leke gelince kese büyümüştü ve sorun yoktu çok şükür 🙏🏼 ama endişem bebegi görememem 7. Haftada ınsallah kalp atışını duyucaz suan iğne vurdular istirahatteyim 😔
Ecrinbzkrt eminee0707 cnm inş duyarsın hersey gonlunce olsun sıkma sen canını ben 9.haftama kadar bekledım ama kesem buyuyp bebek olmayınca kurtaj olmustum gec döllenmedır senınkı
ozgnur Kızlar belirtileriniz var mı ben sadece sürekli uyumak istiyorum sabahları da cok zor kalkıyorum arada kasik agrım oluyor o kadar bazen çok korkuyorum kötü birsey mi olucak diye
eminee0707 ozgnur bence kötüyü düşünme benim okadar çok kasik ve karın ağrım oluyor ki çok şükür bisey yok ve sürekli esniyorum uyumak istiyorum.
Deletedmom0083 ozgnur vala uykuyu çok söylüyorlar ama bende uyku çok yok gece falan hemen uyuyorum ama gün içinde hiç uykum yok neden acaba bende mi sorun 🤷🏽♀️
hndgkct ozgnur kuzum kasık ağrısı sanki adet olucakmış gibi ağrı oluyor ara ara bu normalmiş benim de doktorum öyle dedi birde halsizlik oluyor bazen uyku hali gibi başka da belirti yok bende şuanlık 🙏
Bensucldr ozgnur aynıları bende de var . Hepsi çok normal . Kaşık ağrısı da aynı şekilde bazen canım çok yanıyor hatta . Bebeğin tutunma ağrıları yerleşiyor öyle düşün ve mutlu ol 🙏🏻💕
Deletedmom0083 eminee0707 @Ayse1995 bende de sancı var hasta olucam sanıyorum korkuyorum, özellikle hapşırdığım zaman karnıma bıçak batıyor sanki 😏
ozgnur eminee0707 @Ayse1995 @Deletedmom0083 insan burdaki olumsuz postları okuyunca sürekli tedirgin oluyor keseyi görene kadar diş gebelikten korktum görünce rahatladım şimdide boş gebelikten korkuyorum sanırım hareketlerini hissedince rahat edicem 🙈