Beyzanur123 Annece valla aslında beni korkutan çevremdeki insanlar neden segirmiyor normalde segirir falan diyorlar
Deletedmom2224 Beyzanur123 ilk gebeliğinizse daha çok çok erken en erken 18. Haftada hissetmeye başlarsınız oda belki. Genelde ilk gebelikte 20 22 hafta arası hissedilir
Iimran Beyzanur123 ay bende haftan fazla ama hissetmiyosun sandım ben 20 ye kadar hamile olduğumu hiç hissetmedim 21 den sonra hareketlerini hissedersin hele ilk gebelikse
zelis63 Beyzanur123 20. Haftaya kadar süresi var diyolar kişiden kişiye değişiyor ben 15. De hissettim şimdi 18 sürekli olmuyor arada bir oluyor
Skn23 Beyzanur123 24 . Haftadan sonra düzenli oynuyorlar. Şuan hissedemezsin kuzum . Kafana takma o yüzden
ipekveannesi Beyzanur123 bu haftadan sonra hissetmeye başlarsın acele etme 22.haftaya kadar vakti var bende erken hissedenlerdenim 16+4 günlükken hissettim
Yagmur2020 Beyzanur123 cnm bende 17 haftadayım bazen seğirme gibi bişi oluyor ama gaz mı bebek mi bilmiyorum:)
Beyzanur123 Yagmur2020 ben de çok nadir oluyor canım segirme gibi bişey ama bende tam emin değilim senin gibi