Beyzanur123 Ozum29 teşekkür ederim canım. Rabbim hayırlı uzun ömür versin evlatlarina bunu da inşallah sağlıkla kucağına alırsın 💟
Ozum29 Beyzanur123 amin çok teşekkürler sizde inşallah sağlıklı birşekilde kucağınıza alırsınız bebişiniz❤️
Beyzanur123 Glybskl oyy maşallah Rabbim yardimcin olsun canım. Kolay dogumlar nasip etsin Rabbim hepimize 😍
Minnos12anne Beyzanur123 korkma cok duymak istiyorum diyorsan doktora gidip kalp atislarini dinleyebilirsin 😌😌
RabiaT Beyzanur123 ilk hamilelikte 21. Haftaya kdar hissedilmemesi normal. İkinci hamileliklerde 17. Haftadan sonra başlıyo.
Sema12 Beyzanur123 hic korkma cnm Allahn izniyle bebislerimize bisi olmaz , sabrszlanman normal yaa o heycan bambaskaa zaten 😍😍❤
Beyzanur123 Annece valla aslında beni korkutan çevremdeki insanlar neden segirmiyor normalde segirir falan diyorlar