Selen01 Bizde kız bekleyenlerdendik 😅 ismim selen eşimin adı deniz, kızımızda seden olsun dedik ama şimdi öğrendik ki oğluşumuz geliyor 😅 klasik ali veli isimlerini hiç sevmiyorum kuran da geçsin takıntım yok ve dini isimlerdende hoşlanmıyorum. Aramaya devam. İçimden pars geçiyor ama bakalım 🙄😂
Selen01 Ediz, yekta, arden, bulut, poyraz, karan, atlas, uzay, meriç, pamir, çağan, akın. Belki beğendiğiniz olur 🤗
Ftsctn_20 Benim kızım olacak ama biz hamile olduğumu öğrendiğim anda hem kız hem erkek isimlerini hazirlamistik 😁 erkek olursa Kayra koyacaktik benim çok hoşuma gidiyor 😊 Ama üstte yorumda yazmış arkadaşlar Ege , Güney ,Kuzey de çok hoş isimler bence 😊😊
SuleDoruk [silindi] yaaa bizde 😂😂 9 yaşında oğlum var adı Doruk. Şuan 22.haftamdayım hala ismi yok. İsmini soranlara çalıştığımız yerden gelmedi bulamadık diyoruz 😂😂