Lav aslında hamileliğin 1. Haftası zaten kadının adet haftası olarak sayılıyor ben de şaşırmıştım başta nasıl yani diye 2. ya da 3. haftada döllenme oluyor ama döllenmenin ne zaman olduğu net bilinmediği için doktorlar son adet tarihini baz alarak hafta takibi yapıyor