Meltemkskn bişey diyim mi ben bugüne kadar tek bir saygısızlık yapmadım ona karşı elimden geldiğince takmamaya çalıştım çünkü eşim hep yanımdaydı o yanımdayken bana bişey yapamıyordu. Ama ben evlendiğim günden bu yana hep kötü olan taraf oldum küfür yedim hatta Tokat bile altmışlığı oldu bana. Hasta olsa gözüm gibi bakarım emin ol. Ki o bana iyi olsa ben ona canımı veririm. Annemden ayırt etmem. Ama böyle bir insanla kendi öz evlatları geçinemiyor dayanamıyor ben nasıl katlanırım dayanırım bu benim sınavım der yerime otururum allah hiç bir kuluna eziyet edilsin diye sınav yapmaz. Bu kul hakkı iftira ne kadar kötü bişey ben sahipsiz değilim ki beni o büyütmedi ki bana bunları yaşatıyor. Ve artık benim çocuğum var bunu kendim için olmasa da çocuğum için düşünmek zorundayım. Ben tek olsam yine eşim için katlanırdım belki ama bebeğim olacak bi hafta sonra benim ve bu çocuk böyle bir kadınla nasıl büyüsün. Eli bana kalkan insanın küçücük bebeğe kalkmaz mı. ? Bir daha düşün istersen. ? !!