Arkadaşlar 18+2 haftalık hamileyim. Geçen hafta sitrese bağlı tansiyon yükselmesi yaşadım ve o andan itibaren ağzımda kuruluk oluşuyor.. Hatta dudaklarım çatladı.. Şeker olma ihtimali var mıdır sizce? Bide Gebelikte şeker çıkan arkadaşlar varsa belirtilerini yazabilirler mi?😞