Mucizem_06 canım ben bir Aydın bununla uğraşıyorum neler yedim yaptım yok karın çevresi geriden geliyor hep 3 hafta
Ama sağlıklı olsun da doğunca alır inşallah kilosunu
Yarın kontrol var eğer hala aynı haftada ise karnı zorunlu sezaryen olabiliriz normal haftam 39 oluyoruz yarın karnı 35 e yakın idi en son inşallah 36 felan olmuştur üç haftayı aşınca doğumu başlatmak istiyorlar.
Her hafta nst iyi doppler iyi kan akışı iyi geri akım yok
Kilo alımı 100 gr da olsa var diye takip ede ede geldik bu günlere artık doğsun istiyorum yoruldum çünkü her hareketlisiz halinde panik olmaktan 😑