Edalim27 benim kursum gecen ay bitti canim.. Gecen yil Kasim da baslamistim birakmadim devam ettim bitti sukur. Ekimin basindan beri evdeyim, bebisin kiyafetlerini yikadim, ütülendim. Iyiki yapmisim o zamanlarda simdi evi toplamaya dermanim yok. Aksama kadar TV, telefon akşamüstü bi yürüyüşe gidiyorum yarim saatlik kaldigim yerden devam 😅 sen neler yapiyosun? Nasil. Zaman geciyoriyosun?