Nis Sedolii sana önerim ne dogum nede anestezi videoalrı izleme 😭 bende cok merak ediyorum fakat izlemicem izlersem cok kötü olcam biliyorum
Birkucukumut Sedolii canım 27 gun oldu ve igneyı fılan hıssetmedım ve emın ol genel olmaktan daha iyi bebegımın o ilk agalayısını duyamak kadar muhtesem bı duygu yok nu dunyada yıne doguracak olsam yıne spınal olurum ❤
Hasene28 Geçen hafta epidurelli normal doğum yaptım iğneden çok korkarım kan aldırma serum falan asla dayanamam ama epidureli kabul ettim ağrıları çekmektense onu kabul ettim ve hiç hissedilmiyo çok kolaydı serum bile girerken hissedildi ama epidurel çok kolaydı hatta doğumdan sonra ağrı kesici vurmaya geldiler asla kabul etmiyorum dedim gönderdim odadan hap verdiler 😄
Nihalcakmak58 Sedolii canim epidural olsun spinal ignesi olsun onu vurmadan once kucuk bi igneyle bir miktar uyusturucu igne yapiolar o yuzden korkma hic bisey hissetsmiosun
Semooshh Sedolii 😂😂 acıtmicanı biliyorsun ozaman herşeyi düşünmemek için bişeye odaklanmak tıR belkide seninki. En çok acı veren şeyin, bu olduğunu düşünüyorsun bunu kolay atlatınca zor değilmiş ya boşuna takmışım dicek sin, kesin 😁