Sedolii Kızlar epidural Olarak doğum yapan varmı ben öyle olacağım ama aşırı korkuyorum biraz video izledim bele iğne girerken felan acı oluyomu yada rahatsızlık veren herhangi bişey 😒
Kuzucugunannesi Sedolii valahi cabim ben epidural mi oldum bilmuom ama hamile ameliyatinsa bahsetmiyirum apandisit ameliyatımda yapılmıştı belime ama korkulacak bisey yok suan hamileyim 16 +6 fakat sana tavsiyem video izleme izlersen kötü olarak etkisinde kalacaksn ..
Alarasel Sedolii doğum hikayemi okuyablrsn bnde spinal epidurwl kombine oldm paylaşmaya çalştm yaşadklarmn hepsini😊😊
Nermink Sedolii çok az bir ağrı oluyor. Hafif bir irkilme ama sadece o kadar 1 sn kadar sürüyor ilaç zaten hemen etkisini gösteriyor. 2 hafta sonra ikinci kez sezaryen olacağım yine epidural tercihim olacaktır.
Nis Sedolii sana önerim ne dogum nede anestezi videoalrı izleme 😭 bende cok merak ediyorum fakat izlemicem izlersem cok kötü olcam biliyorum
Sedolii Kuzucugunannesi şimdiye kadar bi çok ameliyat oldum hepsinede izleyerek gittim korkmadım ama niyeyse bel iğnesi beni biraz korkutuyo yani neler yapılacağının bilincinde olarak gitmek istiyorum😂
Semooshh Acımıyor diyolar genelde Sonrasında ki etkisi nasıl olur onuda bilmiyorum acı eşiği kişiye göre değişir illaki ama doğum kadar zorlu bişey değildir 😊 Bi iğne nekadar acıtabilir ki korkutma kendini
Sedolii Semooshh çok can kıymetlisi değilim bakarsan bi çok dövmem var millette dalga geçiyo o kadar dövme yaptırdın belden iğneyemi korkuyosun diye ama bi ürkütücü geliyo😂😂😂 bakalım 😂
Kuzucugunannesi Sedolii şöyle düşün sadece ilaci içine enjekte ederken sol ayaginda cok az bi şimşek cakar gibi olcan onun haricinde korkma oraya girince yavrunu kucagina alacagini düşün canim benim yani hic bisey olmaz inan ki ne zman olacaksn
Kuzucugunannesi Sedolii ohooo o zaman dovme dayandi isen buna hayli hayli dayanirsin dövmenin yaninda hic bisey bu 🥰😊😂
Semooshh Sedolii 😂😂 acıtmicanı biliyorsun ozaman herşeyi düşünmemek için bişeye odaklanmak tıR belkide seninki. En çok acı veren şeyin, bu olduğunu düşünüyorsun bunu kolay atlatınca zor değilmiş ya boşuna takmışım dicek sin, kesin 😁
Kuzucugunannesi Sedolii evet valahi bak cok ciddi söylüyorum bende korkuom ama normal doğumdan 😂 benimde nisan da alalh kismet ederse