kitapkurdu ben bu gebeliğimin ilk zamanları hem Sami beye hem Fethi beye gittim. Oda iyi bi doktor gayet tatlı dilli evet kii bencede insanlar o yüzden onu tercih ediyo😀 ama ben Sami beyle devam etme kararı aldım önceki gebeliğimden tanıyodum çünkü kürtajımı o yapmıştı. Şimdiye kadarda hep memnun kaldım zaten