Anneolcam
Merhaba canım evet feti bey kesinlikle muhtesem bir dr dr dan öte bir akraban gibi öyle samimi öyle seni rahatlatan bir dr ve teahısı de iyi
Emre bey sehır hastanesi evet cok iyi bi dr ama devlet hast oldugu için cok fazla ilgilenemiyor kalabalık normal doğumu kendi yapmıyor sezeryan zaten zorunlu olmadıkça yapılmıyor Sami bey bende duydum iyi diyorlar
Cem bey fazla rahat bence ama insanı da korkutmakta gibi bı durumu var