Aslicrn Nasılsınız, alışverişe başladınız mı neler aldınız annelerr sona az kaldı beni heyecan bastı 🙈
Nursen60 Aslicrn 24 haftalığım yavaş yavaş alıyorum hastane çıkışı aldım bir iki zıbın çorap battaniye aldım
DilekH Aslicrn bebek arabası aldım sadece Değer herşey hediye geldi 🙈🥰 elhamdulillah kuzum çok bereketli Rabbim nasip ederse Kasım sonu alışverişe çıkacağım eksiklerimi tamamlayacağım
H_minsna Aslicrn Banyo seti tamam battaniyelerimiz de tamam 2 3 yeni doğan kıyafet aldım emzık bıberon aldım geri kalan herşey duruyor 🤦♀️ Kasım sonu düşünüyorum inşallah
deleted638 Aslicrn bizde 25 haftalığız ben daha hicbirsey almadım Ocak başında alırım diyorum bakalım..
Kelebek7 Ben 25+4 hafta bı hastane çıkışını aldım gerisini kasım sonu düşünüyorum rabbım nasıp ederse inşallah
Aslicrn Kelebek7 valla ben hep yazlık aldım nedense tutamadım kendimi cicili bicili şeyler görünce 🙈 bende kasım aralık gibi tamamlıcam inşaşlah amaaa çok ayrıntı var ya
Minik_fasulyem1 Herşeyimi neredeyse tamamladım sadece banyo içerikli şeyleri almadım onlarıda aldım mı tamam😂💞
Aslicrn H_minsna bende kasım da başlıcam yavaştan ama sanki yetiştiremicekmişim gibi geliyo çok ayrıntı var çünkü
Turkan123 Sadece hoşuma gittiği için bornoz havlu takımı aldım başka da birşey almadım biraz daha bekliyorum 26 haftaligim
DilekH Aslicrn canım ben iki tane aldım. Kayınvalidem aldı aslında Bugaboo bee 5 bebek arabası+ cybex anakucağı GB Qbit plus
Sinemksk Aslicrn 26+2 1 cm açıklık var aslında 30 dan sonra başlayacaktım ama durumlar değişti eşim beşiğini herşeyini dün sipariş verdi bende internetten kalan alışverişleri yapıyorum şu an kalkamıyorum zaten
Aslicrn Sinemksk bende 26+2 yim aynıyız neden açıklık var sebep ne ki ne zamandan beri yatıyosn çok geçmiş olsn 😔
DilekH Sinemksk yanlış anlamazsan bişeyi merak ettim. Açıklık olduğunu hissettin mi yani arın falan mi oldu bende çok korkuyorum olurda öyle bişey olursa nasıl anlıcam diye tedirginim
momssmom Sinemksk nasıl anladınız acıklı oldugu bu ne gıbı sıkayetlerınız vardı acaba bılgı verırmjsınjz
Fdle Aslicrn 26+1im herşeyi tamam diyebilirim benim ufak tefek eksiklerim kaldı onları her türlü tamamlarım kaygı etmiyorum 30.haftamda da kızımın kıyafetlerini yıkayıp ütülemeye düşünüyorum odası hazır olur o zamana da 35.haftamda da evi temizleticem inşallah 😊
Aslicrn Fdle bende 26+2 yim benimde kızz 🥰 bende senin gibi düşünüyorm ama alışverişi tamamlamadım kasımda inşallah herşeyi tamamlıcam
NERDOGDU Ben cinsiyeti öğrenir öğrenmez başladım alışverişe.🤭 Şuan beşik, bebek arabası, banyo malzemeleri, bebek bezi ve ıslak mendil eksik. Orlarıda aralık ocak gibi alıcam.
Bebegimm_20 Aslicrn bende cinsiyeti öğrenir öğrenmez ufak ufak almaya basladım. Bebek arabası anne yanı beşik normal beşik ana kucağı bikaç para kıyafet vs. Aldım. Toplu alışverişe önümüzdeki ay falan cıkarım diye düşünüyorum.
Aslicrn Bebegimm_20 bende kasıma bıraktm yani bi kaç oarça kıyafet battaniye vs var ama daha çokda eksiği var