Esmanr benim de şu an 9+2 4 hafta sonra kontrolüm var demek ki o zaman öğrenebilecem bir ihtimal cinsiyetini kız olmasını çok istiyorum içimden geçen ve herkesin dediği kız fakat Allahım sağlıklı olmasını nasip etsin de kızı da benim erkeği de benim 🥰