Bende dört gözle yarını bekliyorum bende yelek hariç hepsini almayı düşünüyorum ben daha öncelerden nevresim takımı pijama vs düğün hazırlugında almıstım yazılanın aynısı cıkmıstı hala kullanıyorum hiç bir sıkıntı olmuyır kızlar umarım bı bebiş ürünlerinden de aynı şekilde memnun kalırım