Senasybn Bizim kesemizde kanama vardı ilk haftalarda dışarı bir kanama olmadığı için sorun yok demişti Doktorumuz bir sıkıntıda olmadı 33 haftalık olduk bu haftaya kadar hiç yasak getirmedi Doktorumuz bir sıkıntı olursa zaten kendileri yasaklıyorlar
begumseker Funda___46 bi sıkıntı yoksa gebeliğinizle ilgili devam edebilirsiniz. Doktor zaten açıklamasını yapıyor. Bize de ilk 3 ay korunarak sonrasında korunmanıza da gerek yok demişti. Her hamilelik farklı olduğundan doktorunuza sormanız en mantıklısı🤞🏻
gulsenkonakli Funda___46 benim doktorum ilk 3 ay önermiyor. İlk 3 ay düşük açısından herkes için risk çünkü.
Seda_123 Funda___46 Benim riskim yok hamileliğimi öğrendiğimden beri devam ediyoruz bi sıkıntı olmadı 28 haftalığım şu an
Minisveannesi Funda___46 bırsey olmaz ınsallah ogrendıklerı andan doguma kadar aktıf cınsel hayatlatına devam eden kısılerı gordum buradaa
Esra_mm Funda___46 herhangi bir risk yoksa sorun yok diye biliyorum 12.haftadan sonra. 40. Hafta ben bı sorun yaşamadım
MNursel Funda___46 bunu doktoruna sorman daha iyi canım. Ben sordugumda bir sıkıntı yok dedi 33 haftaligim sakınmadım başından beri.
Essem Funda___46 benim 6 haftalikken cinsel iliski oldu iki gun sonra kanamam oldu su an 12 haftalığız iliski olmadi sonrasında
Fdle Funda___46 kişiye gore değişir canım kimi risklidir doktoru yasaklar kiminde risk yoktur devam eder genelleme yapmak yanlış olur en iyisini doktorun bilir