merve21_ Ozgee46 tüp bebek için çok erken degil mi canım anlıyorum istiyorsunuz benim 3 sene sonra oldu şuan 18+1 haftalık hamileyim
Ozgee46 merve21_ 1.5 yıl oldu 2 sene oluyordum yine doktor söyledi benim problem yok Eşim için diye yine tüp bebek eşiniz olur dedik ayy çok şükür sevindim Allah babalı büyütsün inşallah canım