Esesennn Kumsalinannesii ayyy hadi inşallah kolayca giderler. Hayal kırıklığı yaşafım şuan doğumda 6-7 kg gider diyorlardı hep.
Esesennn ATC hadi ya niye bu kadar az gitmiş hani plesantası, eşi, pis suyu bilmem nesi diyorlar 5-6 kilo gider diyorlardı hep😥 ben de 11 kilo aldım hayallerim suya düştü. Peki kilolarını verebildin mi
ATC Esesennn yok canım daha çok geri aldım 67 yle hamile kaldım 77 yle dpgum yaptım çıktığımda 73 kiloydum şu an 80 kiloyum emziriyorum diye herşeyi yiyorum fazla aldım 9 buçuk aylık oldu diyetisyene gidicem bakalım 😊
ATC Esesennn Ben hep. İştahla bir insandım ve bir erken doğum yaptım bir hafta yoğun bakımda kaldı oğlum ben de daha çok sütüm olsun daha çabuk gelişsin diye hep yedim
Bhr_3838 alchn 100 kg ile Doğum yaptım 20 kilo aldım 20 günlükken 16 su gitti 40 tamamlamaya yakın o 4 kilo da gitti tabi şişlik falan anca 40 günde iniyor toparlanıyor bi kat
Ezp_32 Esesennn 1 yıl içinde eski kiloma döndüm. 25 kilo almıştım. Oğlum da çok erken yürüdü onunda etkisi var tabi. Peşinde koşmaktan eridim
Hgztp alchn 24gün önce Doğum yaptım 12kilo almıştım Doğumdan 4gün sonra kontrole gittiğimde 7kilosu gitmişti. Emzirirken eğer abartmadan düzgün beslenirsen kısa sürede verirsin aldığın kiloları. Daha tartılmadım ama hamilelik öncesi kotlarımın içine giriyorum şu anda ben
senbenbiz alchn canım bünye meselesi. benim çok ödememin vardı doğumdan hemen sonra 1 hafta içinde attım tüm herşeyimi. ama görümcem de baya bi ay kalmış.