Musel alchn emzirme döneminde baya zayıflandığını öğrendim 10 kilo aldıysan 7-8 gider tabi seninde elinde
Gulgulcan alchn benim göbeğim dümdüz oldu ama bacaklarım ve kalcam olduğu gibi duruyor 4 kilo gitmiştir sanırım 20 günlük olduk
R_abia alchn 44 gün oldu doğum yapalı 21 kilo almıştım 10 kilosu gitti. Oda 10 15 gğnde gitmişti. 10 kilo bana kaldı şuanlık 😂
EbruCnr alchn Ben ilk hamileliğimde 50 kilo ile hamile kalıp 68le doğuma girdim. Doğumdan sonra 60 kiloydum. Bi kaç ay 60-58 arası kaldım. 1 yaşına girmeden eski kiloma geri döndüm. Ama tatlı falan çok tüketiyordum zayıflamak için uğraşmadım açıkcası
Esesennn Gulgulcan doğumda sadece 4 kilo mu gitti yani az değil mi bebektir eşidir 5-6 gider diye düşünüyordum
R_abia alchn benim son haftalarda durmuştu kilo alımım 34 den sonra falan . 26 dan 34 e kadar çok aldım yani 15 kilosunu o arada almışımdır. Ama ben riskli hamilelik geçirdiğim için 4 ay boyunca sadece yedim içtim yattım sıfır harrket vardı ve kilo almayada çok meyilliyim. Herkesinki bir olmuyor işte
sevginanc alchn İki hamileliğimde de 12 kilo aldım.Doğumdan sonra eve gelince 6 kilosu gitmişti,10 gün içinde 4 kilo daha gitti.2 kilo kaldı 😀 Tatlıyı abartmasam o 2 kilo da gidecek ama emzirme döneminde canım çok tatlı istiyor 😕
Gulgulcan Esesennn valla bütün kiloyu bacaklarimla kalcama almışım bebegim zaten 2.5 kilo doğdu gobegimde çok çıkmamıştı o yüzden 4 kilo tek gitmis
Esesennn alchn ay sorma iyi açtın başlığı bende 37deyim 11 kilo aldım yemiyorum da çok sinirim bozuldu kaç kilo gider acaba doğumdan çıkışta
Ezp_32 alchn ben ilk doğumuma 78 le girdim. Çıktığımda 75 dim🤦🏼♀️ Saddce 3 kilo gitmiş o da zaten çocuğun kilosu. Sonrasında çok hızlı gitti emzirirken.
Kumsalinannesii Esesennn canım sanırım doğumdan sonra annede ödem oluşuyor benim kızım 3.800 doğdu ona rağmen 3 gün sonra kontrole gittim. 3 kg gitmisti çok şaşırdım üzüldüm açıkcası çünkü 23 kg almıştım 100 el doğuma girmiştim bi 6 7 kg bekledim ☺️☺️ Yememe dikkat etmedim yedim açıkcası ama çok Emzirdim hızla gitti kg 1’sene içinde 25 kg verdim bu süreçte sadece tatlı yemedim hareketliydim herseyide yedim sayılır ☺️ Senin azmış 11 kg korkma gider şimdi 33 haftalık hamileyim 6 kg aldım tam tersi bakalım bunda kaç gidicek ☺️
Ezp_32 Esesennn ne biliyim 😀 doğumda 10 kilo gider dediler ama yalan. Eşi zatwn et parçası ne kadar tutcak. Emzirirken çok verdim ben. Tatlıyı falan kesseydim daha çok verirdim. Dikkat etmediğim halde verdim.
Esesennn Kumsalinannesii ayyy hadi inşallah kolayca giderler. Hayal kırıklığı yaşafım şuan doğumda 6-7 kg gider diyorlardı hep.
Pink50 Dogumdan ciktim ertesi gun tartildim 9 kilo gitti. Sonra bir hafta sonra kadar tekrar tartildim 5 kilo daha gitmis. Suan 50 kiloyum eski halimr döndüm
Esesennn Ezp_32 emzirince ne kadar verdin kaaç ayda verdin bir de😅 ay inşallah benim sütüm de booool olur da emziririm
Ezp_32 Esesennn 1 yıl içinde eski kiloma döndüm. 25 kilo almıştım. Oğlum da çok erken yürüdü onunda etkisi var tabi. Peşinde koşmaktan eridim