Brfnyldrm Ygmr_kyl bencede erkek senesi benim etrafimdakilerin hepsi erkek benim 9 haftaligima giriyorum daha cinsiyet belli degil ama sabirsizlikla bekliyorum
Ebru9360 Ygmr_kyl ben hala hissedemiyorum iple cekiyorum hissedecegim gunleri inss hayirlisiyla bende hissederim bu zmna kadr normaldir sanirim hissedememem
Ygmr_kyl Ebru9360 normal ya ben de heyecanla bekliyordum bi gün yatarken pıt pıt vurmaya başladı çok hoş :)
ipekworld Gigi89 bizde 21+4 ve 7 Mart 😍😍 bizim koz geliyor önümüzdeki salı detaylıya giricem bende tetanoz ilk doz 17 de oldum 2 gün sonra da ikinci yi olucam ama acımadı benim sadece ertesi gün kolum agrıdı 2 gün sürdü okadar hiç korkma anlatıldığı gibi birsey değil yani
Gigi89 ipekworld Enemmmm biZimkiler aynıı :) sağlıkla gelsinler inşallaah🥰🐣😊 nasıl geçiyor hamileliğin? Bakarsın aynı gün doğuruveririz🐣😂
Mrs_ss ipekworld Cnm 2. doz için iki aşı arasında 1 ay oluyor diye biliyorum ama neden 2 gün sonra ki 🤔
SenaFuat Konyada bende. 19 haftalık olduk bizde oğlumuz geliyor inşallah ismini Oğuz Kaan düşünüyoruz. 20 mart gözüküyor bizim ki bir hafta önden gittiği için 👶🏻 1 haftadır hareketlerini çok net hissediyorum 🥰 😍
Ayashatun SenaFuat oy masallah ya ismide çok güzel hic birseyler aldınız mı yada ne zaman baslicaksiniz tam olarak 🙄
H1z2a3 Ayashatun aynıyız bizde 21+5 🙈 ve hala hareketleri pek yok arada bi sol kasıkta kalp gibi atıyor sadece çok hantal bir bebek sanırım 😊
Ayashatun H1z2a3 cikolata yiyince oynuyormu bende encok çikolata yiyince oynuyor 😊 isim dusundunuz mu sizde 🤭
Mrs_ss Ayashatun biz de 20+3 olduk, İzmir'de oturuyoruz 💙 Benim ikinci hamileliğim olduğu için hareketleri 15.haftadan beri hissediyorum hele ki şu sıralar daha yoğun kıpır kıpır maşallah 😅 Benim de cinsiyeti erkek, 2 oğlum olucak bakalım 🤭🤩
Ayashatun Mrs_ss ay bu sene erkek senesi diyorlar ama çoğunlukta kiz gibi valla anlamadim 😅 bende 17.haftamda hisssetmistim sanırım cok guzel bir duygu ya ilk hissettigimi soyledigimde annemler damardir falan demisti cok kucuk hissedemessin demisti 😒 ama hissetmistim 🙄
Mrs_ss Ayashatun ah şu isim konusu hala düşünüyoruz 🤭 Eşim Yaman istiyor, oğlum Ege diyor ben Kuzey olsun diyorum ama oğlumu da kırmak istemiyorum 🤷🏻♀️ İki arada bir derede kaldık. Erkeğe isim bulmak çok zoorr 🙄
H1z2a3 Ayashatun yok bn hiç oynadığını tam anlamıyla anlayamadım ki çok farklı birşey ilk çocuk da değil hani üçüncü çocuk ama hiç hissetmiyorum tekme hareket falan arada deşiğim gibi kalp şeklinde attığını hissediyorum. Zeynep hivda diyorum da bakalım artık ne yapıcaz eşime söylemedim daha
Ayashatun Mrs_ss ay kesinlikle katılıyorum erkege isim bulmak aşırı aşırı zor bencede bizde cinsiyet ogrenmeden once dedikki kiz olursa direk belli oluyor kafada ama erkek cok dusunduruyor bulamamistik 😅
Mrs_ss Ayashatun valla herşeyiyle o kadar kız gibiydi ki doktorum bile kız gibi diyip duruyordu baya inanmıştık ismi bile hazırdı ama bütün tezleri çürüttük 😅 ben 3 aylıkken bile içimde kaydığını falan hissediyordum ufak tefek hareketlerini çok netti yani zaten sürekli kasığımda hissettim hala da oraya vuruyor 🤭 bazı bebekler erken oynuyor baya 😄
SenaFuat Ayashatun Teşekkür ederiz 👶🏻🥰 çok hoşuma giden bi tulum vardı onu aldık şimdilik. Büyük eşyalarıda dedeler yapacak iki tarafında ilk olduğu için hevesliler 😊 araştırıyorum hangisi iyidir kullanışlıdır ondan sonra aldıracam canım.
Ayashatun elif_badeninannesi evet yaaa erkek senesi diyorlar ama bencede kesin kız 😅😅😅 birseyler aldinizmi 🌸❤️
elif_badeninannesi Ayashatun e bebekten park yatak aldık baby&plus sadece canm baska birsey almadık bugün detaylı ultrasonum vardı onu bekliyordm almak icin. Yavas yavas alacagız sen aldın mı birseyler hazırlıklar nasıl gidiyr