Ayashatun biz de 19+4 üz ama bir hafta önden gidiyoruz , isim konusunda kararsızdık ama Yaman Alp olarak kararlaştırdık en son😊ben de bebeğin küçük eşyalarını almaya başladım yavaş yavaş yoksa ağırlaşınca zor olur diye bakalım 23 Mart gözüküyor hayırlısıyla doğum😊Gaziantep🙈