Bihem ktnzehra49 ktnzehra49 Sağlıkla gelsin inşaAllah, bende 13 haftalık kontrolümde bacak arasına baktık kız gibiydi büyük olasılıkla kız dedi, şuan 15 im ama 20. Haftayı bekliyorum gitmek için her şey netleşir. İçim içimi yiyor ama 😅🥰
ktnzehra49 Bihem dün gece sabaha kadar uyuyamadım heyecandan cinsiyetini öğrenecem diye valla sanada sakin ol diyorum ağzım kulaklarımdaydı hastanede 😂😊
ktnzehra49 ebruidil Allah bağışlasın analı babalı büyüsün inşallah bende hep erkek hissediyodum kızmış 😊
Bihem ktnzehra49 😂 ne güzel anılar heyecanlı anlar, inşaAllah hep böyle olur♥️ Dışarıdan sakin ama içeriden heyecandan çığlık atıyorum sanki 🤣
Yenianne65 ktnzehra49 bende 16 haftalığım 2 dir gidiyorum göstermiyor ama ikisinde de aç karna gittim onunla alakalı olabilir mi acaba göstermemesi
Brfnyldrm Bişey sorabilirmiyim size benim bekarkende fazla kilom yoktu sadece göbegim çok vardi halen var pazartesi 9 haftalik olucam ben gobegimin şişip sismedigini nasil anlarim bide son aylara doğru gobegim cok sisermi zaten büyük bu konuda sorun yaşarmiyim aşırı derecede tatlı yiyorum zarari olurmu çok tatlı seviyorum ekşi yiyince kusuyorum