gzmuygn ktnzehra49 ay ne kadar güzel 😍 bende rüyamda erkek bebek doğurdum kızın olur yazıyor internette 😬 11 haftalığız ama herkes erkek hissediyor içlerine doğuyormuş tabi erkek kız ayrımı asla yok.Hayırlısıyla sağlıklı olsunlarda 🥰
Hayalet ktnzehra49 hayırlı olsun canım ☺️ Sağlıkla büyüt . Doktor kesin gördü dmi bacak arasını falan 😁 ay ben korkuyorum ya herkes değişiyor diyorlar ama siz bacak arasını gördüyseniz kesindir diye düşünüyorum ♥️♥️
ktnzehra49 gzmuygn benim hamileliğimide herkes erkeğe benzetiyodu o kadar çok hazırlamıştım ki erkeğe kendimi etrafın lafına bu gün kız olduğunu öğrenince önce bi afalladım ama eşimde bende çok sevindikk
ebruidil gzmuygn bende rüyamda hep erkek bebek doğurduğumu gördüm 😊 ama simdi bir prensesim var 50 günlük 😊
ktnzehra49 belguzar_123 teşekkür ederim 😊 biber tavuk karpuz kavun menemen eşimin kokusu kendisi fazlasıyla karartmıştım midem almıyodu bunları sürekli kusuyodum 3 aylık olunca kesildi göğüs ucumda herhangi bir kararma falan olmadı tatlı hiç yemiyodum ama ekşi şeylere bitiyorum geneli erkek bebek belirtileri dendi ama kızım olacak 😊😊
Ezgievrenn maşallah sağlıkla gelsin :) benimde herkes kız diyor bakalım hayırlısı ctesi ikili test var umarım gösterir
ktnzehra49 Ezgievrenn ben ikili test yaptırmadım bu gün doktorum yaptırmak istermisin dedi istemiyorum dedim sabah giderken süt kek çikolata meyve suyu içtim gittim bebek hemen kendini gösterdi 😂😊😊
Hiranurhilal ktnzehra49 benim tiksindigim seylerin hepsini yazmissn ama benimde oglum olcak insallah demekki asermeyle alakasi yok
Ezgievrenn ktnzehra49 bende çikolata vişne suyu falan yemeyi düşünüyorum dediğiniz gibi hareketleniyormus :)
gzmuygn ktnzehra49 yaa demek öyle bende haftaya 2 li test için gidicem çikolata yiyim bolca göstersin kendini bıcırık😂
Yenianne65 ktnzehra49 bende 16 haftalığım 2 dir gidiyorum göstermiyor ama ikisinde de aç karna gittim onunla alakalı olabilir mi acaba göstermemesi
ktnzehra49 Hayalet yani kesin bilmiyorum ama doktor %80 kız dedi ama 16 haftada kesinleşir tam net söylerim dedi