Bnnrbkrgl vitalr hastanesi koray duman derim başkada bişey demem... bi kere git anlıcaksın beni mutlaka. Riskli gebeliğim vardı ve kayıplarım vardı çok pimpirikliydm doktor konusunda gitmedipim doktor kalmadı 14. Haftama kadar bulamadım gerçekten iyi bi doktor ta ki koray duman la tanışana kadar. 27 haftalığım asla değiştirmem doktorumu. Müjde şekeroğlu, fatma seda soylu, ünal yirmibeş, mehmet şimşek vs vs gitmediğim doktor kalmadı rn iyilerini araştırdım ama koray hocadan iyisi yok gerçekten doktor gibi değil abi gibi yaklaşıyo ve insanım içini her konuda rahatlatıyo, ölümcül hastalığın yoksa konu ne olursa olsum yanından koca bi gülümsemeyle çıkıyosn 😂 yani benim başıma gelmedik kalmadı hamilelik boyunca neler dediler ama içimi hep koray hocam rahatlattı