nahirci6041 Kızlar 31 haftalık hamileyim afedersiniz ama basur oldum dun farkettım lavaboda canım cok acıyor doktora randevum daha var ama duramıom evde yapabıleceğim bişey var mı yardım eder misiniz? :(
Bebisveannesi nahirci6041 Zeytinyağına batırılmış pamuk koyun 👍🏻 Bi de ılık su dolu leğene oturmak gerektiğini duymuştum en çok rahatlatanlar bunlar. Geçmiş olsun.
Mervee58 nahirci6041 bende sizin gibiyim hamilelikten dolayı çıkıyo galiba zeytinyağı pamuğa döküp sürdüm bende yumuşattı biraz iki gün yaptım daha yapmadım acımıyo şimdi ama hala var😔
DilekH nahirci6041 tatlım benim bende de var . Afferdersin benimki dışarda . Büyük abdestimi yapacağım zaman eğerki ıkınmam gerekiyorsa o meme gibi olduğu için biraz dokunuyorum ona ve daha rahat yapmamı sağlıyor hemde ıkınmıyorum . Açıkcası ben böyle çözüm buldum yoksa çok kanıyor ve acıyor
Ozlm_krn Bende hamilelikten once vardi. Suan 31 haftalik hamileyim bende normal dogumda ikinmadan dolayi artarmi cok korkuyorum. Sana tavsiyem sakin wc de ıkınma ve meme seklinde disariya cikan seyler varsa tuvaletten sonra iceriye dogru itt
oknshr Ozlm_krn Canım benim bir arkadaşımda normal doğumdan sonra basur oldu ıkınmadan dolayıymış doktorun bu durumu biliyor mu? bilmiyosada sen söyle bence
Ozlm_krn Esesennn ben iceri sokmazsam ve tuvalette acidiysan 2 saat sonra agri yapmaya basliyor. Ama itince birsey olmuyor cozumu boyle buldum
Esesennn Ozlm_krn basur kremi verdi doktor onu sürünce şişlik iniyor biraz. Patlıcak diye korkuyorum neden bilmem mor gibi oluyor renkler
Ozlm_krn nahirci6041 kabiz olmamaya dikkat et canim eger yeni olduysan baslarda cok aciyo. İceri dogru itmeyi dene birde doger arkadaslarin dedigi gbi bide zeytinyagini dene ins iyi gelirr
Ozlm_krn Esesennn o sisen memeler bi sure sonra sisip agri yapiyo malesef idte bende kullandim doktorun verdiklerini ama hic biri ise yaramadi
lilayda Natlus Ozlm_krn Esesennn basuru olan kisi normal dogum yapabiliyor mu? Bende de var da boyle bisey duymustum sanki eskiden
ylzzz nahirci6041 kudret narı alıp yersen çok faydasını görürsün benim çok kanıyordu 3 sabah yememle kesildi nette de araştır basura mide rahatsızlıklarına birebir. Osmanlı da kılıç yarasına kullanılırmış. Burnum da çok uçuk çıkar koyduğum gibi şişini alıyor uçuğumun
Esesennn lilayda basuru olmayan çok nadir hamilelikte 😊 çok ileri değilse sorun olmuyor bazılarında varis tarzı oluyormuş onda sorun çıkabiliyormuş sanırım. Allah a bin şükğr kanamalı değil benim aprı da yok sadece şişlik var her büyük wcden sonra da şişiyor
Betullmim Vallahi benim çok kötü var hep vardı. Tuvalette çok uzun süre oturma diyor doktorlar pek bir çözümü yok maalesef ilaç da kullanılmıyor şu an. Doktoruma sorucam doğumda daha da çıkarsa muddhale ediyor mu. Bazıları içeri sokuyormus