zelis63 Zehra321 walla bende çok kız istedim eşim erkekçiydi o kazandı 😅 Ewt benm kızda olsa erkekte olsa hazırdı isimleri kız olsaydı Nuda koyacaktım erkek Dıjwar olacak 🤗
zelis63 Minigim_ maşallah benmde bugun aynısını yaptı insanlar uykudan uyandırılınca sinirli olur bunun ki bu bile mutluluk veriyor allah isteyen herkese versin 😍
Minigim_ zelis63 ay evet canım sadece gece yattığım zaman hissediyorum gün içinde de arada hissediyorum ikinci hamileligim oldugu için erken hissettim birde amin inşallah
zelis63 Prenslerinin_annesi Canm en gec 20 e kadar normal diyolar burda 22 de ilk hissettim yazanları bile okudum ben değişiyor kişiden kişiye
minikmelegim_ zelis63 benim son adetim 22haziran. Aramizda bir gun var :) insallah benide uykudan uyandirir 😀 Cinsiyet nee
zelis63 Prenslerinin_annesi Ewt canm benm bildiğimde öyle ama ultrasyondaki görüntüsüne göre boy kilo adet bitimine denk geldi benmki bende anlamadm
Ayzem_25 zelis63 bizde 17+3 olduk özellikle gece bir hareketlilik var . Sürekli sağa sola dönmekten uyuyamıyoruz . Hanımlar sizde de bel ağrısı var mı bir haftadır bel ağrısı var erken değil mi bunun için ya ☹️
zelis63 Ayzem_25 beni anlattın şuanda 😥 çok kötü bel ağrısı çekiyorum arada göbek çevremde ağrıyor Ve normal diyolar kime söylüyosam herkes diyor bide sen son ayları gör 😥
Edaliiii Ayzem_25 canım Bende 16. Haftamı bitirdim 14den beri bel kasık ağrısı cekiyorum yatarken sağa sola dönemeyecek kadar cok ama hepsi normalmiş doktorum bebek rahimde rahim genişliyor endişe etme diyor aslına bakarsan herkes normal diyor 😂
minikmelegim_ zelis63 hıı gordüm erkekmis 😁 Benimki de kızz. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinn😊😊
zelis63 Zehra321 Ewt özellikle o isim için kız istedim ama kısmet olmadı 😅 daha çok var canm bulursun eşinin hiç fikri Yok mu ?
Zehra321 zelis63 Hayır. Gerçi bizde durumlar biraz karışık kayınpederim koymak istiyor ibrahim istiyor ama bizde onu istemiyoruz önce onunla konuşması lazım eşimin ☺️