Zehra321 zelis63 Evet hissediyorum ama bi iki gündür hissetmiyor gibiyim sanki Buda insanı ürkütmüyor değil 🙈 Normaldir diye düşünüyorum ama ☺️
Ayzem_25 zelis63 bizde 17+3 olduk özellikle gece bir hareketlilik var . Sürekli sağa sola dönmekten uyuyamıyoruz . Hanımlar sizde de bel ağrısı var mı bir haftadır bel ağrısı var erken değil mi bunun için ya ☹️
zelis63 Selintetik canm kilon nasıl bazen diyolar kiloda etki ediyor ben biraz zayıfım şimdiye kadarda 2 kilo aldım 10 gündür falan hissediyorum bugun tam net hissettim
Selintetik zelis63 biraz kiloluyum ama çok fazla değil boyum uzun 180 boya 87 kilodaydım 5 kilo almışım 🙈
zelis63 Zehra321 canm senin son adetin ne zaman benmki doktor adet bitiminden hesapladı 23 Haziran benmki son adet
zelis63 Zehra321 canm bazen gec döllenme oluyor ya benmki ultrasyonda öyle çıktı bugüne eşit oluyor benmki
zelis63 Zehra321 aynen ya iyi olsunda 1 hafta erken bir hafta gec fark etmiyor 😍 cinsiyeti öğrendin mi
zelis63 minikmelegim_ benmki bugun beni uykudan uyandiracak kadar güzel bir hareket yaptı kalktm bir gülüyorum eşimde uyandı oda Elini koydu hissetmek istedi 😅
zelis63 Minigim_ maşallah benmde bugun aynısını yaptı insanlar uykudan uyandırılınca sinirli olur bunun ki bu bile mutluluk veriyor allah isteyen herkese versin 😍
minikmelegim_ zelis63 benim son adetim 22haziran. Aramizda bir gun var :) insallah benide uykudan uyandirir 😀 Cinsiyet nee
minikmelegim_ zelis63 hıı gordüm erkekmis 😁 Benimki de kızz. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinn😊😊
zelis63 Prenslerinin_annesi Canm en gec 20 e kadar normal diyolar burda 22 de ilk hissettim yazanları bile okudum ben değişiyor kişiden kişiye