Semosanneoluyor
Üzülme sadece dua et iyi düşün , iyiyi çağır , senin için de dua ettim ,benimde 3. Gebeliğim iki kaybım var senin ne hissettiğini anlayabiliyorum bende şuan progestan kullanıyorum riskli olduğu için , allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏allah herşey in hayırlısını versin