Semosanneoluyor 7 haftalık hamileyken şiddetli kıpkırmızı kanamam oldu 4 gün hastahanede yattım sonrada 1 ay evde yattım kanamam 14. Haftaya kadar azalarak devam etti ama sürekli progestan iğne vurundum sonuç olarak ikiz bebeklerime bir şey olmadı gerçi erken doğdular şimdi küvezdeler ama kanamayla ilgisi yoktu bu durumun çok şükür iyiler. Dikkat edin mümkün olduğunca yatın birşey olmaz inşallah