2subat 2 kere karnımda öldüğü için 2 kere kürtaj oldum. Genel anesteziyle tamamen bayıltılarak oldum. Hiç hissetmedim korkma. Birinciden sonra 2 ay bekledim hamile kaldım. İkinciden sonra da doktorum 3 ay demişti ama kromozom testlerimizi yaptırdık eşimle. Genetik testlerimi yaptırdım. Kanımda pıhtılaşma çıktı. Bir de rahim filmi çekildim. Rahmimde kavis olduğu için kürtajdan 4 ay sonra ameliyat oldum. Bir senede 3 kere anestezi aldım ve rahmim 3 kere işlem gördü.Ameliyattan sonra da 1 adet bekleyip hamile kaldım. Şimdi her gün karnımdan iğne oluyorum. Sen de genetik testlerini yaptır bence ve bir de rahim filmi çekil derim.