2subat Canım öncelikle çok geçmiş olsun acını öyle anlıyorum ki bende 2 kez maalesef kürtaj oldum ikisi de tüp bebekti 1 sene arayla yaptırdım hep kaybettim onları belli Aydan sonra.. Mart ayında son kürtajımı oldum 6 ay sonra ilk denemem de normal yolla hamile kalabildim tüm tetkikleri yaptır zamana yay için rahat ederek hamile inşallah kal o korkunu psikolojini öyle iyi anlıyorum ki bol bol dua et 🤲🏼 İnşallah rabbim sağlıklı evlatlar versin 💕