yigitmom_ Sghslove spinal sezeryan oldum canim bebegim tersti diye Rabbim bir avazda kurtarsin hepinizi😍
yigitmom_ Fatosduzgun55 şükür agrilarimi oglumun yaninda olusuyla dindiriyorum Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsin😍 Evet kasım annesiydik ama oglum sabirsiz çıktı 😂
NurGrlek yigitmom_ hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲 Dogumunuzun erken olmasının bebeğin önde olmasıyla alakası varmı acaba doktor birşey dedimi benim bebegimde 2 hafta önde 32+2 de 35+3 gözüküyordu kizimda ultrasona göre doğmuştu ☺️
yigitmom_ NurGrlek inan canim doktor yok diyor ama ben ona bagliyorum ultrasonda 38 haftalik çıkıyoruz ve suyum normal dogum surecinde nasilsa o sekilde geldi sıkıntım bebegim tersti 5 cm aciklikla makat gelis diye acil sezeryana alındım ve bebegim şükür kuveze girmedi sadece surekli uyuyor emmiyor
K_Anne yigitmom_ cok heyecanlandım sizi görünce. Çünkü ikimiz aynı gidiyorduk. Makat ve önden. Hayırlı olsun İNŞALLAH. Mama verdiniz mi. Yoksa sütünüz geldi mi. Çok korktum aniden uykudan mı uyandınız suyunuz gelince..
yigitmom_ K_Anne Evet canim uykuda suyum patladı gercekten duraksamayan bir suymus yani anlamamak mümkün degil hic beklemeden hastaneye geldik 4 cm açılma olmuştu bile doktor arandi ve 15 dakika içersinde spinal anestezi ile sezeryan oldum😊 Cok şükür süt değil de ilk kolostrom sıvısı geldi onu veriyorum tek sıkıntımız bebek henuz alismadigi icin sürekli uyuyot emmek istemiyor 😑 Sabah 6da dogum yaptim ve sadece 2 agri kesici yapıldı hic korkma gayret et ve güzel düşün canim inan ağrı dayanilmayacak kadar degil 😊
Deletedmom0065 yigitmom_ oy allah size bagislasin ❤ sezeryan nasildi zoradi mi sizi? Spinal mi genel mi oldunuz🙃 kacinci gununuz agrilariniz var mi:)
yigitmom_ Deletedmom0065 Canim dun sabah 5 buçukta uykuda suyumun patlamasiyla 6da bebegim ters diye spinal anestezi ile sezeryan oldum henüz 2. Günümüz düne ragmen bugün biraz daha iyiyim gaz sancısı var cikardikca rahatlıyor insan ama öyle dayanilmayacak derece de degil 😊
yigitmom_ Badevehande hic sorma ama tek tavsiyem normal doğuma elverisliyseniz normali deneyin inanin 2 dogum sekli de kendine göre zor ha cok şükür bitip gidiyor fakat bebekle ilgilenmek sezeryan da iskence gibi agrilar ilaçlarla geçiyor da bebegimi henuz tam kucagima bile alamadim dikisten dolayı 😑