yigitmom_ Sabah 5 buçukta ani suyumun gelisiyle 5 cm açıklıkla bebegim makat geliş diye sezeryana alındım 😍 Kasım annesi olarak gün sayarken ekim annesi de olmak varmış 😍😍
Melie yigitmom_ allah analı babalı büyütsün , bizde 38 oluyoruz bu gece ne zaman gelicek heyecanla bekliyorum😍
Bebegim_geliyor yigitmom_ sağlıcakla büyüsün inşallah 🤗 bende bugün 35+4 dum. Bir haftadadir yatıyorum erken doğum olabilir diye. Bebeğiniz kac kilo doğdu kuvese falan alindi mi. Biraz bilgi verir misiniz cok merak ediyorum
yigitmom_ Bebegim_geliyor Şükür alınmadı canim 3 kilo 200 gr doğdu 33+1 de ciger gelistirici yapılmıştı zaten sadece 2 saat yogun bakim ünitesinde gözlem altına alındı ama simdi annesinin bas ucunda eve gitmeyi bekliyoruz😍
Sghslove yigitmom_ oh ne güzel bende 33+6 yım erken Doğumdan çok korkuyorum ama böyle duyunca içim rahatlıyor ☺️ Dua et bize de 🙏🏻 Anne duası kabul olur.
Momyorgun yigitmom_ bence ileriden gidiyormus bebeğiniz kilosu cok iyi 37-38 haftalık bebekler bu kiloda doğuyo
yigitmom_ Sghslove spinal sezeryan oldum canim bebegim tersti diye Rabbim bir avazda kurtarsin hepinizi😍
Fatosduzgun55 yigitmom_ aaaa sızı kasım anneleri postlarında cok gördümmm.. gözünüz aydınnn nasılsınız ıyımısınız bebısınızle kavustunuz sonunda darısı bız bekleyenlere ınsallah 🤲
yigitmom_ Fatosduzgun55 şükür agrilarimi oglumun yaninda olusuyla dindiriyorum Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsin😍 Evet kasım annesiydik ama oglum sabirsiz çıktı 😂